Jag tänker aldrig på dig. Bara ikväll


Välkommen hem, sa ombudsmannen när jag dundrade in på jobbet ikväll. För nu är jag tillbaka och det känns så skönt.
Mina vuxenpoäng har bara skjutit i höjden efter en mogen konferans med låtsas franska, BIBB bag in da box och fina guudvadviärcrazyochskönamediafolk bilder, (läs mer på http://men-snela.bloggdspot.com, hon är rätt ball).
Och vill man veta vad jag gör om dagarna kan man tuna in www.radioaf.se imorron kl.11 och lyssna på min egen topplista. Om man gör det är det roligt om man vill skicka in ett mail dit. K tycker jag borde göra en insats.
Själv ska jag mest sova nu och lida av postläger känsla.
Godnatt Sverige.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0