Känn ingen sorg för mig Way out West

Självklart håller jag ställningarna. Men jag kommer vara den ohippa i vårt bloggförhållande. Eventuellt. I bästa fall, om jag lyckas tämja min chef kan jag får uppleva festligheter på fredagsafton. Kanske ska jag ta allt på lek, det kan ju bli en hemlighet. Strunta i chefen. Bara sticka. Tror dock att mitt samvete är för rent. Men vaddå, en skärgårdsbåt mot festival i Göteborg. Jag är inte alls bitter. Stockholm är också fullt av tanter och tragik. 
Stockholm ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nåt som tar mig någonstans för jag vill veta om kärlek finns. Känn  ingen sorg för mig Way out West.
C packningen ser utmärkt ut. Hatt har jag hört är inne.

K

Kommentarer
Postat av: Sos TV

Hej! Vi ville bara se om du ville vara med i vår tävling. Det är väldigt lätt att delta och det man vinner är presentkort på H&M/MQ/DinSko/mm eller biobiljetter. Kika gärna in på vår sida för mer info :)

Mvh,

Sos TV

2008-08-06 @ 20:27:59
URL: http://sostv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0