På en skenande cykel. Den där pojken blir säkert pilot

                                                      

Jag förstår att det finns mycket frågor och funderingar såhär i början. Av alla miljoner bloggar, varför dras jag till just den här? Vilka är dom? Varför skriver dom under så påhittiga pseudonymer? Vem är egentligen K? Och vem är då C?
Bor de verkligen i Lund och Stockholm? Eller sitter de och trycker gemensamt någonstans i Värmland på ett fallande IT företag på väg in i lågkonjukturens värld ?
Är det möjligt att vara så lurig?

Lugn bara lugn säger jag. Tiden kommer att ge dig svar. Fortsätt att håll dig uppdaterad så kommer alla dina funderingar besvaras. Men fram tills dess kan du drömma dig iväg med ovanstående bild. ( Det är inte blandrostigacyklar som figurerar).
Godnatt Sverige.

C

Kommentarer
Postat av: karin

Jag är spänd på fortsättningen!

2008-08-04 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0