Självmordsbenägna fjortisar



Min bror sa till mig en gång att det bara är självmordsbenägna fjortisar som bloggar. Kan inte hålla med. Har aldrig varit en fjortis och är heller inte självmordsbenägen. Så varför bloggar jag?


En dag skulle C och jag fika. Vi hade inte setts på hela sommaren och inte på hela terminen för den delen heller. Det tär på gammal vänskap. Denna blogg skapades i syfte för att uppdatera varandra om hur våra liv artar sig på olika orter. Mobilräkningen är liksom inte gjord för ständig uppdatering. Men varför ska vem som helst kunna läsa? Jag är inte alls övertygad att våra liv är så intressanta att vem som helst vill ta del av våra dagar. Kanske vill vi bara synas och höras ännu mer.

K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0