stan har feber i ögonen

                            

Idag är jag långsamast i världen. Allt jag vill är att gå ned på gatan o köpa upp mig på godis i överflöd o
sen bosätta mig i soffan för gott. Men det går inte, för där jag huserar för tillfället är hippa och trendiga kvarter.
Idag ser jag ut som Britney Spears på hennes riktigt dåliga dagar och det vill ja helst inte att en potensiell framtida man eller dåtida heller för den delen ska se. Då får vi dricka drinkar o sprinka ikapp längs lyktstolparna först, innan jag kan visa upp dagens utseende.
Vore det inte hemskt skönt o kunna svepa in sig i täcket o traska ner till seven eleven utan att någon skulle kasta en blick på en? Jaha ja, där kommer C. Hon va väl ute o discodansade igår, jaja det klart då måste man ju ha en ful knut i håret o uttvättade pyjamasshorts, jaja..

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0