När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån

               

Jag stannar hemma en torsdagkväll. Det är nog första gången på länge. Men efter en, tre öl så kom Herr ågren insmygandes o sa till mig, att nu är det nog bäst att du cyklar hem.
Så vad gör man nu? När klockan har slagit tolv och man är klarvaken. Jag tror jag dricker en kopp te till och knyter fast fingrarna i varandra, så dom inte får för sig att skicka meddelanden till någon som absolut inte förtjänar vackra ord en tidig torsdagsnatt.

C

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hoppas du får en underbar fredag....

Godmorgon!

2008-10-10 @ 08:52:09
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

En del förtjänar inte vackra ord. Men jag är glad att du skriver här. Du fungerar alltid som dagens frukostjuice för mig.

2008-10-10 @ 11:11:55
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0