Vänskap är bättre än allt och jag är din

Jag kommer stå på Centralen. Ta emot mig i mina bara armar. Ta din hand och leda vägen till något mysigt vattenhål i Stockholm. Kanske Moderna. Kanske Chokladkoppen. Kanske Rosendal. Kanske åker vi hem till pappa Roffe och stänger in oss hela helgen. Smaskar sötsaker och dricker te. Om du vill kan jag massera din tå. Jag vet att du gillar det. 

Förövrig är C och jag inte ett par, med någon sexuell relation. Vi är bara fina vänner. Och det är det starkaste som finns.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag hittade din blogg helt av misstag men det är jag glad för.

Du skriver fantastiskt fint, och det är inte så vanligt nuförtiden.

2008-10-10 @ 17:18:42
Postat av: C

Det var hemskt snällt sagt av dig. Som tur är det dubbel glädje då vi är två som skriver. Ha en fin fredag!

2008-10-10 @ 18:50:32
URL: http://blandrostigacyklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0