Äcklig äppelkaka men mätt mage skålar



Det är nått bra med söndagar. Man har förhoppningsvis överlevt helgens strapatser och har en nya spännande vecka att se fram emot. Min vecka betyder studier och studier. Jag är mindre taggad och för att verkligen ta mig till biblioteket hade jag tänkt att eventuellt bosätta mig där. Tror dock inte man får tälta på allmän plats. Sen ska det bli kallt. Jag önkar jag hade en svart fin retro halsduk och en riktigt mysig ny hösttröja. Det har jag inte. Borde kanske gå en runda på stan i veckan, jag är ju nästan rik igen. Men jag hatar att prova kläder. Jag blir varm och emellanåt kallsvettig sen är ljuset obehagligt osmickarde. Nej usch!

Mina simpla i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0