Alla vill till himlen men få vill ju dö



Jag hänger mycket med en tjej i min klass som är min absoluta motsida. Redan första fyllan vi delade gjorde vi det klart för varandra att vi egentligen inte gillar varandra. Vi är varandras motpoler på alla sätt och vis. Hon är extrem tjejig, följer alla regler som finns, vill helst vara en snobb, älskar att säga att hon läser juridik, skall vara alla till lags, sjukt ordningsam och extremt principfast. Allt det här är inte jag. Men ändå älskar jag henne. Hon är en omtänksam och underhållande vän. Jag skrattar ofta åt henne och ibland med henne. Bredvid henne framstår jag som en smutsig hippie från 70-tal. På fredag är hon med i singingbee. Jag skulle inte ens vara med om jag fick betalt.
 
Godmorgon

K


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, ibland är det motsatster man söker efter. jag har flera vänner som är totalt olika, men ändå är det något med dom som jag bara tycker om så mycket.



och jag mår sådär. eller blandat. ibland bra och ibland dåligt. det är väldigt olika. hur mår du? :)

2008-09-25 @ 16:29:33
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0