Jag ger dig min morgon

God morgon. Chokladmuffins, varför är jag på fel sida av Svea rike?


Igår var jag på IKEA. Jag införskaffade en fotoram, där några av mina vänner ska få äran att sitta. C ska få vara med.  En väldigt snygg vit kudde med svart blommigt mönster.  Massa nya ljus till mörka höstkvällar. En blå toaborste för 8 kronor. Det kan vara en bra grej att ha.  Två burkar, en för hasselnötter och en för russin. Nötter och russin är en last, för den som inte upptäckt denna smaksensation rekommenderar jag två russin och en hasselnöt. Vidare införskffade jag ett vitt litet avlastningsbord, Rian, tror jag visste att det hette. Jag hade stora problem när jag skulle skruva ihop det. IKEA beskrivningar är inte lätta. Nu har jag bara lite skruvningsarbete kvar att göra... Tror visst att pappa får ta den biten. 

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0