Jag tror jag kastar mig igenom ditt fönster

                     

Jag tycker det här är en av de finaste bilderna som finns. Audrey Hepurn i en mataffär, tillsammans med ett rådjur. Genialiskt, skulle jag säga om jag va i reklambranschen, men det är jag inte. Inte riktigt än. Kul och höra att även K har ett så fullt späckat schema. Jag håller på och anpassar mig från att vara passiv i soffan till att vara uppbokad dygnet runt. Men det är lite så det ska vara också. Middagen var hemskt trevlig.Och jag förutspådde rätt. Det blev flera glas vin, bra musik och dessutom behövde vi inte skvallra om pojkar, för det var pojkar där. Åh, ibland vill man bara ha dagar som denna. Det enda som fattas nu är en stor kopp te och en långsam Postal service låt plinkandes på gitarr. Men man kan inte få allt.
Sov gott Sverige.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0