Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken. I morgontimmen när regnet slår mot fönstret


Det här är så alldeles hemskt fint tycker jag.

Mina dagar bara rinner förbi. Idag skulle vi styrt kosan mot Ikea, men efter att min sambo väckt mig för att påpeka att vi tappat bort bilnycklarna.. så blev det en heldag i min stad istället. Långlunch på nation, plugg plugg plugg, lite redaktionsmöte och nu kom jag precis hem från mina vänner som är pojkar. Vi åt blåbärsmuffins, drack te, spelade pingis på köksbordet och som farväl spelade dom covers på luftgitarr för mig.
Oh, ja juste. Jag han köpa kurslitteratur och min tidning Lula, som jag beställde i somras. Herregud, vad man kan hinna på en dag egentligen. Borde sluta sova helt enkelt. Synd att det är så fantastiskt härligt bara..

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0