Första gången jag dig och jag svär att jag hörde lastbilar från E4an

En fin utläggning av K angående våran vänskap. Dock måste poängteras, för sanningsgraden i historien, att jag aldrig mobbat någon. Det va ett slugt sätt för K att vinna mig över till hennes sida.
Och tur va väl det. Annars hade man gått miste om skidäventyr, festival, sena nätter och tidiga mornar.

Och trots att vi bor på en 63mils lång E4ans avstånd, en tur mellan Stockholm och Lund som går på snabba 4 timmar och 12 minuter, så är vi aldrig speciellt långt borta från varandra.
Regnet fortsätter bara och öser ner. Idag kom andra antagningsbeskedet till Universitet. Idag fick jag inte gå på Moderna museet. Idag har jag bakat chokladmuffins.
Om 1 dag dansar jag i Gbg-regn.. Vem är avundsjuk?

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0