Nån gång måste du förlora igen

    

Jag önskar jag kunde skylla min frånvaro på lyckorus, eller att jag tappat bort mig själv lite för länge tillsammans med någon annan. Men det är inte alls så. Istället har jag bosatt mig långt ut i skogen, har tovigt hår och ätit mer värktabletter än man ska på en hel livsstid. Jag läser herrtidningar och längtar efter att sitta på ett tak någonstans och dricka whiskey en hel natt. Jag tittar på filmer om brustna hjärtan och klappar lite på mitt eget.
Ikväll ska jag nog bygga mig ett tält av trassliga lakan och flytta in en vecka eller två. Vi får se var det här slutar.

C

Kommentarer
Postat av: ina

vilket underbart foto! du är så galet bra på att forumlera dig på ett enkelt och mjukt sätt. jag blir inspirerad. jag hoppas att du mår bra? eller hur är det? jag har nåt en gräns där lyckan har träffat mig efter ganska många år som beskyumrad och oroad. jag vill att det skall hålla i sig. kram

2008-12-21 @ 01:37:32
URL: http://winterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0