När lyckan inte väntar runt hörnt eller bakom kröken

Min pappa sa till mig en gång att efter uppförsbackar kommer det alltid en nedförsbacke. Jag vet inte hur lång tid det tar, hur lång uppförsbacken är eller hur kort nedförsbacken är. Han vet nog inte heller det. Men C jag vet, nedförsbacken kommer. Annars kan vi alltid baka päronpaj och skratta åt konstigehter. Jag är också trött på den här söndagen. Det är regnigt och ruskigt även i norr. Min lägenhet är en kaos. En fin skål har gått i tusen bitar. Jag borde plugga, men kan inte fokusera. Dessutom är jag trött. Galet trött. Men det är en lycklig trötthet.

K  

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

ja det var verkligen magiskt...



päronpaj låter gott! sov fint!

2008-10-26 @ 22:46:45
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0