Jag vill åka tillbaka till när jag inte hade någonting

          

Spenderade den här kvällen med några vänner på konsert. Okerwill river stod på scen och framför stod två pojkar o studsade av lycka. Höjdpunkten på hela kvällen var när sångaren gick fram och gjorde highfive med dem. Då såg jag hur deras hjärtan brann och jag, jag stod några meter bort och bara log. För precis sådär mår jag när jag får se håkan. Just då, just där finns det ingenting annat. Och ikväll har han stått på en scen 63mil bort från mig och det finns ingenstans jag hellre skulle velat ha varit än där. Men jag är här, i lund.
Så jag tog min cykel, tackade för mig och trampade hem i ösregnet. Och nu ska jag titta på mitt hjärta när han berättar om hans, om mitt, göteborg. Ett fint slut på en ganska fin dag.
Godnatt

C

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Fina, fina Håkan.

2008-10-29 @ 09:35:02
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: S

C, du är så fin och jag vet inte ens hur du ser ut!

Men jag känner det på mig i hela kroppen!

Och varje gång jag går in på bloggen och ser att du skrivit till mig så värmer det till i hjärtat.



Tack för att du är så fantastiskt RAR!!



Idag har jag hjärtvåndor. Omygod



STOR KRAM

2008-10-29 @ 15:45:53
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0