Att natten kommer och hämtar dig

     

Du vet när man önskar att man bara va sådär oemotståndligt söt. Just precis idag hade det passat utmärkt att vara det.
För idag råkade jag stöta ihop med en pojke som jag tycker är hemskt söt och fin på alla sätt och vis. Dock kunde jag knappt titta på hans gröna, verkligen gröna, ögon eller lockiga hår, för allt jag kunde tänka på var att mitt hår var hemskt fult. Och nu sitter jag hemma med nedragen mössa och skäms något oerhört för att jag ens tänkte så. Åhh.

C

Kommentarer
Postat av: natalie

kära hjärtat, du är alltid så söt att jag måste komma ihåg att äta mellis innan vi ses så att jag inte äter upp dig. sant.

2008-09-09 @ 21:23:35
URL: http://men-snela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0