Jag tänker vad dom andra tänker

             

Blogg.se bara bråkar med mej, men nu ska det allt funka. Nån som inte bråkar med mig är Lund.
Lund lund lund, den här fina lilla staden med kullerstensgator och rostiga cyklar. Idag på uppropet satt jag bakom den sötaste pojken med det finaste namnet, tror att Lund har mer och erbjuda än vad man kan ana. Själv har jag, enligt mig själv, bidragit alldeles ypperligt till stämningen i stan genom att spela mina favoritlåtar på radion. Sen kan jag ha förstört den genom att prata strunt i 2 timmar. Så K, klart du ska komma! Alla är välkomna till mig så länge man står ut med att håkan sjunger högt i mitt rum dygnet runt. Men herregud, vem gillar inte det?

C

Kommentarer
Postat av: emmasockervadd

sv: åh en sån supersöt kommentear du skrev. det låter riktigt trevligt det! kramar

2008-09-02 @ 16:21:16
URL: http://sockervadd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0