Dom får dig vart dom vill

  

"Min flickvän lämnade mig och jag började gråta i sömnen. Min nattliga klagan blev så högljudd att grannarna ringde till polisen. Pressen fick nys om det och folk kom för att stå utanför huset och höra mig ropa hennes namn och mina jämrande läten. Tv-team anlände och snart gjordes en efterforskning för att finna upphovet till min olycka. De spårade henne till hennes nya pojkväns hus. Jag tittade på reportaget. Folk sa att de hade förväntat sig att hon skulle vara mycket vackrare än hon var och att jag skulle ta mig samman och sluta gråta över en så alldaglig flicka."

C

Kommentarer
Postat av: erica

jag får rysningar

2009-01-16 @ 19:13:29
URL: http://midnattsgator.devote.se
Postat av: Maria

Åh! Den boken är så bra!

2009-01-16 @ 22:10:08
Postat av: Julia

Alltså. Tårögd. Varifrån kommer det?

2009-01-22 @ 23:03:09
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0