Hon säger att hon redan sett spanien, och världen förtjänar inte mig.





Här är jag! Efter gbg regn fick jag ta en timeout o flyga all världens väg till spanien. Men nu är jag åter på säker mark. Och den här bloggen sla bli storslagen! Är ni med oss?
Semester o lov börjar lida mot sitt slut, o jag återvänder sakta till vardagen genom att dricka alldeles för mycket te, tvätta smutsiga skor vita igen o längta hem till skåne. Men om en vecka spatserar jag igen på kullerstensgatorna. Och tills dess får man göra allt härligt, som att köpa en ny höstkappa, vässa blyertspennorna och köpa nya collegieblock.
Över Stockholm ligger regnet och det luktar nytt nytt nytt.

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0