Åh gud det gör så ont, att nått så nära kan va så långt bort

      
  

Jag befinner mig i en helt annan del av landet just nu. Och varken lockande sms eller telefonsamtal kan ta mig någon annanstans ikväll. Mitt Stockholm har nog aldrig varit vackrare än idag och just nu känns det som jag vill stanna för evigt. Men så kommer dom där meddelandena och utan att jag vet om det kommer jag att sitta på ett tåg tillbaka. Men inte riktigt, riktigt än. För nu är jag alldeles för upptagen med att äta, titta på film, gå i skog, äta igen och bara vara med min familj.
Hoppas ni har en en av de finaste lördagskvällarna på hela hösten.

C

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

DEt låter som något som du behövde.

2008-10-19 @ 10:00:33
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Sophia

Du vet väl att man alltid vill ha det man inte kan få?

Göteborg är ganska överskattat ska du veta! Det finns inte en hel drös fina pojkar som står och väntar på mig när jag kliver av bussen till exempel... I oslo däremot! haha näe.

Men jag antar att gbg är för mig som Lund är för dig just nu.

Man vill ha det men ändå inte.



En helg hemma och jag längtar nästan bort litegrann

Men det är skönt att komma hem till normala saker som mitt favoritbröd, få hundpussar när man vaknar och känna doften av ren luft i skogen.

Det är lyx numera!



Vad använder du dig av för sökord när du letar bilder på flickr? Jag hittar inte godbitarna jag vill hitta

2008-10-19 @ 10:16:34
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0