Det enda jag vill är att bli sedd, hörd och älskad



Fredag hela veckan finns inte. Det finns bara en fredag i veckan och det är idag. Jag har tänt ljus. Duschat och känner mig som en harmonisk människa. Imorgon ska jag inte vara bakis. Jag skall arbeta och inte ha ångest för att jag inte pluggar. Många har missuppfattat detta med lycka. De tror att den finns i att få äga saker och att betjänas av andra. Men den verkliga lyckan finns i att ge och tjäna andra. Därför försöker jag inbilla mig att det här med att jobba och slava åt hetsiga kunder bättrar min karma och lycka.

K  




Kommentarer
Postat av: Sophia

Dina bilder är så vackra! Och du är duktig!

Hur är Lund?! Jag tror jag ska börja plugga där nästa höst, bra eller dåligt val?!



Ha en fin kväll.

Jag är också ensam idag

2008-10-10 @ 22:18:14
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0