Och det känns som jag har gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vad jag letat efter



Allt är lite upp och ner just nu, och helt ärligt så vet jag ingenting om något. Förrutom att mina knän sviker mig oftare än vad de borde och att jag ibland måste påminna mig själv att andas. Igår lämnade jag och några vänner landet o rymmde till Danmark. Vi åkte tåg längs med bron och spelade våra favoritlåtar för varandra. Sen vi gick på museum, satt i en park och drack öl, köpte en engångskamera o spenderade tid i en soffa på en inrökt bar någonstans i Köpenhamn. En helt fantastisk dag och det är så mycket jag vill berätta, men inte kan. För det är den enda nackdelen jag kan hitta med den här bloggen, man kan inte bestämma vem som läser.
K? vad gör du, var är du?

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0