Det är mitt eget fel, vad som än händer med mitt hjärta

            

Jag är ganska så trasig just nu, av fler än bara en anledning. Så vad gör man då?
Gömmer man sig på balkongen och kedjeröker, för att förstöra sig själv ännu lite mer? Eller gör man som jag gjorde och la mig i min bästa väns säng och åt frukost till klockan 5. o sen avslutade vi kvällen hos en annan fin vän, dansandes i sofforna till tonerna av " Where are those happy days, They seem so hard to find" o världens finaste Mamma mia film.

Men det jag egentligen hade lovat o berätta om är den där pojken. För när dom flesta andra pojkarna i mitt liv mest gör mig besviken, så finns det en som får mig o tro att det finns pojkar som är fina på riktigt. Dock är det här ingen jag känner på riktigt, så kanske är det bara en fantasibild av hur jag vill att han ska vara. Men walter är nog precis en sån som kan få vilken regnig dag som helst, att kännas som den vackraste sommarmorgonen..

C

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Jag är lite förälskad i hur du skriver, faktiskt.

2008-10-06 @ 08:09:46
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: W.

Vad fint! Det gjorde min måndag.

/W.

2008-10-06 @ 10:10:15
Postat av: caroline

Du skriver verkligen jättefint! Det är som att du sätter ord på det mesta jag går omkring och tänker på för jämnan :)



och tack för du gjorde mig så himla glad!! Min måndag är gjord, that's for sure. Tack!

2008-10-06 @ 17:07:11
URL: http://imagine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0