Befriande



Måndag och veckans första föreläsning är avklard. Helgen har varit fantastiskt. Jag har fått njuta av allt det goda i livet. Discodans i fredags på Riche och Hells Kitchen. Min vän blev för full, försvann. Jag borde kanske blivit orolig, men hon är stabil. Istället minglade jag vidare själv. Det var trevligt. I lördags mådde jag faktiskt oförtjänt bra och styrde min kos mot skärgården tillsammans med två vänner. Vi lagde för mycket mat, åt och bastade. På kvällen satte vi på hög musik allt från BAO till Lenny Kravitz. Dansade i otakt och i takt och sjöng högt och falskt. Det var befriande. Vänner är det finaste man har. Jag saknade min C på en kant. 

K   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0