Jag kommer göra mig så jävla illa här

                        

Vi lever.Jag lever.Men det här med studentliv tar på tid och ork. Idag vilade jag till och med middag för att orka mig igenom böckerna. Tur för mig att jag faktiskt älskar det jag läser.
Paolo Nutini och Håkan har som vanligt gått på repeat i hemmet och som någon ny konstig tradition har jag gjort stort brödbak idag. Men det uppskattas av frun i huset. Sen har jag ringt och sagt farväl till min bästa vän som flyttar till New York imorgon. Herregud vad jag kommer sakna honom. Men om ett år är jag där och spatserar med en vaniljlatte i ena handen och en Forever21 påse i den andra. Och tur är väl det. För hur skulle vi annars klara oss?

Men förrutom alla reklamanalyser idag så läser jag mest Kristoffer Ahlströms makabra blogg och inser att
hjärtekrossade, spensliga pojkar med dialekt är något av det vackraste som finns.

C

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag håller med!!! Va roligt du verkar ha det hela tiden.jag vill också åka till newyork. kramar

2008-09-15 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0